Veelgestelde vragen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De gemiddelde levertijd bedraagt 8-15 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.
De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link: Volg je bestelling
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen retourneren.
Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Als de door jou geretourneerde artikelen ontvangen zijn wordt ervoor gezorgd dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.
Waar vind ik mijn Track en Trace code?
De Track & Trace code staat in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen wanneer deze verzonden is.
Op deze pagina >> Klik hier om je pakketje te volgen << kun je je ordernummer invoeren om je pakketje te volgen.
De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.